søndag 5. august 2012

Med grønt blir det skjønt !

Har fått sansen for grønt i sommer..
Og spesielt denne nyansen her !Så da var det bare å prøve å blande seg fram..
Med alle nyansene jeg hadde i grønt og en "dæsj"gult..
         fikk jeg grønnnyansen jeg synes er så fin:)
 Så da var det jo bare å få brukt opp all fargen,så da malte jeg opp litt mere også..Her er et gammelt melkespann som måtte få en annen farge enn 90 tallets bergunder,ho,ho. Lappeteppet er noen år gammelt,og passet jo veldig godt til denne grønnyansen også. Det er sydd på et fleecpledd,slik at det er varmt og godt også:)
Nydelig skjønn (og mulig grønn)søndag alle sammen!
Klem Vibeke

5 kommentarer:

  1. Det er helt klart ikke uten grunn at skjønt rimer på grønt ;)
    Toveklem!
    Ps.Nåfikk jeg nesten lyst å male mine melkespann også!

    SvarSlett
  2. så nydelig grønn farge du blannet !
    fasset perfekt til lappeteppe ja :))
    fin søndag til deg også Vibeke
    klem fra Eli:))

    SvarSlett
  3. Hello snuppa!
    Det ble veldig skjønt og en nydelig dus grønn farge....du kan dette!
    Koselige bilder!
    Har akkurat kommet hjem fra en tur på vakre Voss!
    Tok med oss guttaboys på hotel i går og koste oss der.
    I dag fikk de prøve vindsøylen som fallskjermhoppere bruker for å øve seg!
    Wow....det var noe det!
    Så nå har de fått kost seg massevis...
    Mor stod pent å så på...noen må jo ta bilder,ikke sant?....hi,hi.

    Ha en herlig søndag og her er det bare 2 timer til min første give away!
    Stor klem

    SvarSlett
  4. Grønt er så lekkert!!
    Og har så mange flotte nyanser.
    Jeg er veldig svak for de sarte lyse, gjerne de som går mot litt grått. Din grønn ble riktig så flott, og jeg fikk inspirasjon til å blande og male litt selv her nå... hehe... Fram med malingsrester og begynne blande... - det heter vist at håpet er lysegrønt. Hi-hi...
    Titti-klæmm på en grønn søndag!

    SvarSlett
  5. Du tar så fantastiske bilder! Får et smil om munnen hver gang jeg leser dine innlegg. :)

    Klem C

    SvarSlett