onsdag 28. november 2012

Hva gjør man ikke for noen gamle skatter....

En regntung og mørk kveld satte jeg kursen til Nevlunghavn for å sikre meg noen skatter...Og mens jeg kjørte i uværet med ødelagte vindusviskere...,tenkte jeg at "Vibeke du er gal som gjør det her."..men jeg visste jo det lå noen fine skatter å ventet på meg...så da MÅTTE jeg jo da:)) For forrige helg var det julemarked hos Otiilies Gårdshandel og en av de som stilte ut var Lise som bor i Sverige. Lise har alltid så flotte gamle ting med og jeg var spesielt interessert i disse gamle skjønne linhåndklene. Å jada jeg fant noen orntlig lekre noen.....et gammelt putetrekk også med rødt monogram ble mitt:))

Vakreste gamle kniver fikk også bli med.....bare en fryd for øyet altså:)
Gjett om jeg har fått knipset idag...ho,ho...må jo bare benytte dagslyset så mørkt vi har det nå for tiden. Så en liten samling av alle mine røde gamle bokser ble det i dag....Måtte fangsten bare fortsett sier jeg bare.....jeg bare ELSKER slike gamle bokser:)



Et lite hus kjøpt på Liberty i London vises også, så lite men veeeeldig søtt da:)

I dag har det også vært en repotasje om Vibeke Design i TA (Telemark Arbeiderblad), en artig og koselig artikkel om førjulstid. Jornalisten har også fått med seg dere følgere som så ivrige og skjønne kommenterer også....:) Hele artikkelen kan du lese HER .


                                                       KLEM VIBEKE

11 kommentarer:

  1. Grattis till dina fina köp på turen. Handukar med monogram, särskilt i rött är så snyggt och så mycket arbete som ligger bakom. Fina bilder och du vet att jag fastnar särskilt för dina röda detaljer...Jättefint. Kram Anna

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder! Rødt i små detaljer er da koselig til jul..Her har også jeg endelig fått litt tid til pynting, og storkoser meg med masse flotte ting fra Lise..Skal nok vise fram det vakre pyntehåndkle jeg sikret meg..God kveld til deg Vibeke,klem..

    SvarSlett
  3. Herlige saker du fikk med deg..Nydelige bilder med flotte bokser (har ikke sett de røde før)
    Har selv en gul som står kaffe på,en lyseblå (kakao.En gammelrosa (sukker).Blir aldri lei av å se på mine bokser,ønsker meg mange fler:)

    Nyt kvelden og morgen dagen!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  4. Fantastiske skatter du har her:)
    Har selv masse av de samme skatter, så jeg hadde også reist land og strand etter dette:)
    Nydelige bilder:)
    Tusen takk for kjempe koselig spor inne hos meg, det satte jeg stor pris på:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  5. Hei. Ble så inspirert av artikkelen fra huset ditt i bolig drøm, og ble så glad da jeg så i TA i dag at du har en blogg! Jeg kommer til å besøke bloggen din ofte! Gleder meg til å lese og se mer fra "julehuset" ditt fremover mot jul!
    Klem, Line.

    SvarSlett
  6. Oh wow, what a beautiful treasures, love the vintage knives and red pillow cases with monogram :)

    SvarSlett
  7. I am really enjoying your Christmas decorating.I enjoyed the story in the magazine too on the link.

    Take care,
    Carolyn

    SvarSlett
  8. Hei Vibeke!
    Wow for en blogg!!! Er helt forelsket. Blir ikke siste gang jeg titter innom for og få inspirasjon. Rett og slett RÅFLOTT :o)
    Mvh Henriette

    SvarSlett
  9. Hei hei søtnosen!
    Ja,litt smågal er du....men det er jo derfor du er så gøy å kikke innom!
    Og de vakreste skatter finner jo du alltid.
    Ser ut som om det blir en skikkelig koselig nostalgisk jul hos deg i år.
    Er så kjekt å se hvordan vi pynter så forskjellig,og hente inspirasjon fra hverandre.
    Jeg er jo litt maksimalistisk kan man si,og det vil vise seg til jul...men siden jeg bor i Bergen da så passer jo det fint....hi,hi,hi.
    Gleder meg så til å pynte og så kos å titte innom deg min kjære venn.

    Snart helg.....JEEEY!
    Gooood klem.

    SvarSlett
  10. Ojjj, så utrolig nydelig og vakkert Vibeke:) Rødt er iallefall juelete! Har arvet litt håndklær, lømmetørklær og pute og dynetrekk etter min mormor nå i høst, med monogram. Alt i hvitt og noen med hardangerbroderi, også nydelig. De tok sånn vare på tignene sine også tidligere, så alt var jo skikkelig blendahvitt.

    Koselig lesning bloggen din Vibeke, og så nydelige bilder:) Tror jeg må ønske meg nytt kamera til jul altså! Klems fra meg

    SvarSlett
  11. You should definitely check https://vpnwelt.com/vpn-fuer-china/ out if you want to get Best VPNs for China. Here you can read a lot about it

    SvarSlett