mandag 4. februar 2013

Det å utfordre seg selv!

 Noen ganger må man utfordre seg selv...og det har jeg gjort  denne gangen:)Sjekk nemlig dette røde bordet til min ellers så hvite stil:))) Greit jeg har bringt inn litt røde detaljer som mine gamle bokser og slikt,men aldri møbler....Nå er det altså inne,og jeg kjenner at det gjør meg faktisk ganske GLAD!

Ideen for å bruke dette røde bordet kom når jeg ville lage noen bilder av hvordan  innrede med et maleri fra Vibeke design.Vanligvis hadde jeg sikkert valgt litt myke og duse farger rundt dette, men så går det altså an å ha det ganske faregrikt rundt likevel:) Det er bare det å tørre...:)
Putene fra Home & Cottage brukes både sommer som vinter:) Så når vi først er her i det lille røde hjørnet,har det nok engang lurt seg inn en lånt gammel skatt.Denne lille dukkesleden er opprinnelig tysk,og en god venn av meg arvet den av sin tante.Den er virkelig søt og bærer preg av barns lek gjennom årene...nå hadde ikke jeg noen gammel dukke å ha oppi så det måtte bli noen kongler opp i  isteden:)))

Den røde fargen på bordet innbyr til varme og kos....her skal det garantert bli noen gode tekopper:)

Ja så ble det rødt denne gangen!!Hvem vet.. om ikke lenge kan det bli blått...når våren nærmer seg, da bringer vi inn litt blått:))) Glad mandag all til dere alle sammen!Uken begynte ikke så bra for min del med en magevond natt, men nå er man klar igjen...sånn er det å jobbe med barn da får man "besøk"av de fleste bassilusker:)Vil også takke for alle herlige tilbakemeldinger dere gir,jeg blir nesten helt stum noen ganger (og det skal litt til for å få meg det...:)Jeg får ofte mail fra norske og utenlandske bloggere om de kan lage et innlegg om bloggen her,det er bare så hyggelig,rørende og SKJØNT.Her er hva en flott utenlandsk blogg skrev lillejulaften i fjor :http://decordots.com/2012/12/23/christmas-feeling-by-vibeke-design/. Er det rart man blir ydmyk og rørende GLAD!

                             KLEM FRA VIBEKE

16 kommentarer:

  1. - OG DU, FARGER GIR GLEDE!!!!!!!!!!!!!!!!
    LIKER DET JEG SER.
    TOVE

    SvarSlett
  2. Oj oj oj...red to day darling!
    Kunne ønske det var meg som satt i din kosekrok sammen med deg,da tror jeg jammen at teen hadde blitt kaldt før vi hadde fått tid til å drikke den!
    Is-te isteden kanskje....ho,ho.
    Vi skravlebøtter....

    Veldig skjønt hos deg med rødt!
    Søt klem til deg søte venn.

    SvarSlett
  3. Jeg bare nyyyter bildene dine, det er så vakkert hos deg. Måtte jo titte på den linken i innlegget her og det var ikke rart at hun ville låne bildene dine "dån"...jeg har ikke andre ord igjen enn nyyydelig ned til hver minste detalj. Ha en fin kveld! Klem

    SvarSlett
  4. Forandring fryder!!! :)

    SvarSlett
  5. Om jag gillar!! Ja det blev ju hur snyggt som helst :))) Kram

    SvarSlett
  6. En skikkelig gladfarge ;-) Rødt er søtt...dekorativt og sjarmerende. Og enda bedre blir det jo når du er så flink til å style ;-) Sååå fint!

    Du...jeg lurte litt på det "loppemarkedet/bruktmarkedet" du skrev litt om i et tidligere innlegg...? Når og hvor er det? Hadde vært veldig morsomt om jeg fikk mulighet til å ta en tur ;-)

    Ha en herlig kveld!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei:)Litt usikker på hvilket innlegg du mener,men hvis det er den bruktmessa jeg refererte til for ikke så lenge siden,hvor jeg fikk med meg det vakre bildet og sengeteppe? Så har det vært for en stund siden.Klem

      Slett
  7. LOVE IT!
    Dette kan du:)
    Klem lille meg

    SvarSlett
  8. Åååååå....kjære vennen det ble jo bare utrolig flott:)
    Kjempe herlig med litt farge:)
    Det ga virkelig inspirasjon til oss andre:)
    Nå ble jeg litt blitt av dette jeg å.....
    Nydelige bilder og for en herlig liten kjelke:)
    Du har så masse herlige detaljer som jeg elsker:)
    Fortsatt koselig kveld
    Klem Merete

    SvarSlett
  9. Det ble et riktig friskt innslag,knallstilig!
    Så gøy å tørre å prøve ut ulike farger i interiøret:)
    Jeg fant et gult gammelt skap på løa her på gården,tenkte umiddelbart at jeg skulle male det hvitt,de som så det gult mente jeg burde beholde det slik det var,å gjett om jeg er glad for at jeg hørte på dem å beholdt den gamle gulfargen...Nå er det et blikkfang i en ellesr så lys vinterhage hjemme hos meg:)
    Nydelige bilder du maler foresten!
    Ha en fin dag:)
    Klem Caroline

    SvarSlett
  10. Åh herlighet jeg fikk pusteproblemer da jeg så bordet,noe såå lekkert. Det passa veldig godt,nyydelig. :))
    Klem Mette.

    SvarSlett
  11. Dette ble veldig bra med litt rødt. Du får det til :-) blomstens på boldene dine,er de heklet? Er så fint. Prøver å studere, men litt vanskelig å se. Hadde vært spennende å hørt om teknikken du bruker. Er så flott:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja de er heklet:)Er du på facebook,kan du melde deg inn i gruppen min og du får se maaaange slike:))))Klem

      Slett
  12. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett