fredag 31. januar 2014

HVITE-nyanser !

" Ja slik går no dagan "....med innekos og fyr på peisen på kjøkkenet. Med snøvær som herjer utendørs er dette det beste stedet å være synes nå jeg :)Peis/gruva her på kjøkkenet har nok ikke vært så veldig mye brukt gjennom årene må jeg innrømme...helt til nå. Etter et besøk hos en god venn endret det hele seg..Hun hadde så fin og gjevn flamme i peisen sin syntes jeg og det uten å hele tiden legge på ved..Hva gjorde hun for å få til dette ? Jo hun brukte tennkubbe og da kunne det brenne lenge uten å hele tiden passe på...Åh! dette passet meg ypperlig og har nå skaffet meg et lite lager,he,he
Så nå knitrer det i peisen rett som det er :)

Helgens bukett i tulipaner og puselabber- En kombinasjon jeg aldri blir lei av :)


På sjenken på kjøkkenet går det i disse dager i hvitt på hvitt ! Heller ikke denne kombinasjon jeg bli jeg lei av. Kjedelig tenker sikkert noen,men hvitnyanser finnes det maaange av... så da går det liksom an.


Brukt ,gammelt ,slitt og noe nytt i denne "bestikk buketten ". Elsker gammelt bestikk med vakker dekor! Mye er funnet hos Skrot Tor til en meget billig penge.





På utsiden av kjøkkenvinduet ser det slik ut ....som et land med et SOLID lag melis synes jeg det ser ut som...og mere skal visst komme....Tenk i løpet av sommeren skal et lite hus bli til akkurat på denne plass vi nå ser på ! Ja jeg bare drømmer meg helt vekk jeg når vi er inne på nettopp dette temaet :)
I morgen er jeg tilbake med litt nytt og brukt igjen !

                     KLEM FRA VIBEKE

7 kommentarer:

  1. Fantastiskt fint!! Ditt hem är en dröm.
    Ha en fin helg! Kram Paula

    SvarSlett
  2. Lovely the white inside and outside ;) You inspire me!! Kram!

    SvarSlett
  3. Hvitt på hvitt er bare vakkert;) I
    Dere er heldige som har snø eller som du beskriver det;- tykt lag melis;)))

    God helg;)

    SvarSlett
  4. Happy weekend Vibeke. Thanks for every bit of inspiration. I love it!
    Anita

    SvarSlett
  5. Å det er jo bare SÅ lekkert da....
    Deilig å hvile øynene på slike herlige duse farger.....å jeg liker;)))
    Riktig god helg vakre!
    Buketten var fiiiin ,dån og Besviiim ;)))))

    Diger klem i kveld.

    SvarSlett
  6. Så masse vakre møbler du har , og den peisen din skulle jeg gjerne hatt , den var skikkelig fin!
    Ha en fin helg :-)

    SvarSlett