lørdag 13. juni 2015

Sikkert sommertegn!

Lupinene er et av sommerens skjønneste tegn og jeg har mine faste plasser jeg besøker på denne tiden av året.......Da blir det gjerne en og to buketter :)


Noe av det vakreste som finnes....sommerens blomster i en litt sliten sinkbøtte :)


En vakker samling....gammelt sølvtøy
gammelt stentøy
rutete duk
og VAKRE lupiner !






 Ja helgens kreative prosjekt er under produksjon.... og i morgen får vi se om resultatet blir velykket..
Moro å prøve noe nytt :)

                                               KLEM VIBEKE

5 kommentarer:

  1. Vakkert vakkert !!! Det er så herlig med grøftekanter med Lupiner så langt øyet kan se som pynter opp,og som vi heldigvis kan forsyner oss av!!! Bildene dine er nyyyyydelige :)
    I år får jeg faktisk Lupiner i Hagen....i forfjor nøyer jeg meg nemlig ikke bare med å plukke blomster men jeg høstet frø også og nå står de i knopp her - spennende å se hvilke farger som kommer :))))
    Så vakker patina på sølvbestikket ditt!!!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  2. Love lupines, they look so lovely in the zinc bucket.
    What a beautiful combination with the pale blue of the french tureen.
    Wishing you al lovely sunday.

    Greetz, MJ

    SvarSlett
  3. I love your photo! Best greetings from Poland

    SvarSlett
  4. The lupines are lovely! In my state it is illegal to plant them! :( So, I will enjoy yours! Can't wait to see the project!

    SvarSlett