lørdag 5. mars 2016

TAKK !

 Jeg begynner dagens innlegg med å TAKKE alle som tok turen innom orangeriet her i dag !
Fantastisk hyggelig at så mange ønsket og ta turen og mange av dere var jo gode kunder i Brevik når jeg hadde butikk der...

Men nå er vi altså i vårt orangeri og det syntes mange var hyggelig :)))


 Litt påskepynt sniker seg inn her nå og eggkransen  er en av påskepynten jeg selger i butikken.
En veldig populær krans som har gått unna :) Godt jeg sikret en til meg selv :)


 Hvite påskeliljer som dette er en av mine favoritter på denne tiden av året , bare så skjønne !








 Mange har lurt på når orangeriet åpner opp igjen og jeg har ikke bestemt noe dato ennå...Fortsatt ventes det inn flere varer som jeg har lyst til å ha inne når butikken åpner igjen.

Rådet mitt til deg er at du der ute som ønsker å besøke butikkorageriet , følger med her inne ,på facebook eller på Instagram..Jeg sier ifra så fort vi har bestemt oss og publiserer en dato !



Tusen takk igjen
alle sammen for at
dere tok turen hit i dag
og for alle varme klemmer
og ord.....

KLEM VIBEKE

 

5 kommentarer:

  1. Må jo være den koseligste butikken som finnes, for en atmosfære å mye fint, liker så godt bøyene fra affari og kranser er jo en drøm, kanskje jeg neste gang får anledning å komme å besøke din flotte butikk, ja gjett om jeg skal følge med. Stor klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Önskar jag kunde besöka dig! Jag får njuta av dina underbara bilder istället...
    Ha en fin söndag!
    Kram från Titti

    SvarSlett
  3. Adorei sua decoração.
    Lindo os crochês.
    Tenha uma ótima semana.

    SvarSlett
  4. So Springy...looks great!

    SvarSlett
  5. Gorgeous! I love everything you post

    SvarSlett