søndag 10. april 2016

Fortsatt lyseblått...


 
 
Jeg har virkelig lagt min elsk på lyseblå vår i heimen i denne tiden....og kommer nok til å ha dette en god stund kan jeg kjenne. Tekstilene her er fra Home & Cottage, noe gammelt...men også helt nytt :)
Det vaterte teppet i lysblå striper er fra Ib Laursen ....og inni er det prikkete :)
 
Gammelt tre møter friskt og vårlig........
Vakrere kan det nesten ikke bli for denne damen :)








 


 

 Helgen her har bare sust forbi.....men i kveld fikk jeg til en liten ommøblering på kjøkkenet...
Både gardinene og andre små møbler fikk finne nye plasser...for nå ville jeg ha inn både lys og luft her inne ! Skal si det hjalp på mange måter.....ja til og med humøret :)

                                 GOD NY UKE ALLE SAMMEN !
                             KLEMMER FRA VIBEKE

7 kommentarer: